Iedere klant heeft zijn eigen vakgebied, grootte & verhaal. Atalian Nederland heeft klanten door het hele land. Van Maastricht tot Groningen en van Amsterdam tot Enschede. Wij geven jullie graag een kijkje achter de schermen bij onze klanten.
Vandaag bezoeken we WPP, een internationaal mediabedrijf gevestigd in hartje Amsterdam. Met haar oorsprong uit Engeland en met het hoofdkantoor in Londen, staat WPP bekend om zijn focus op inclusiviteit, diversiteit en innovatie. De organisatie biedt een breed scala aan media gerelateerde diensten, zoals strategische mediaplanning en efficiënte inkoop van campagnes. Met verschillende agency’s onder één dak stimuleert WPP samenwerking en kennisdeling, wat zorgt voor een dynamische werkomgeving vol creativiteit en diversiteit, waarin ook veel jonge expats hun plek vinden.
Per januari 2024 is de samenwerking tussen WPP en Atalian gestart. Voor WPP verzorgen wij de receptie-, schoonmaak-, postkamer- en handyman-werkzaamheden. Dagelijks zorgen we met een team van 15 collega’s voor een gastvrije en schone werkomgeving voor de medewerkers en klanten van WPP.
Wij spreken met Anouk Vonk, Building Services & Experience Manager. Ze vertelt: ‘Atalian is een groot onderdeel van de beleving en tevredenheid van medewerkers en klanten bij WPP. De overgang naar een nieuwe facilitaire partner bracht uitdagingen met zich mee, maar vernieuwing is altijd goed. Het is altijd een beetje eng en het levert spanning op. Een groot, goed functionerend team op de werkvloer zorgt voor de nodige stabiliteit.
Voor Atalian betekent de samenwerking met WPP een kans om bij te dragen aan een levendige en inclusieve werkomgeving, waar zowel medewerkers als klanten zich gewaardeerd voelen. Als nieuwe facilitaire partner stonden we voor de uitdaging om onze diensten naar een hoger niveau te tillen, met name bij de receptie. Hier zorgden nieuwe werktijden en hoge verwachtingen voor personele wisselingen. We hebben snel een stabiele basis gelegd door concrete verbeterpunten door te voeren zoals flexibele werktijden, hierdoor ervaren de medewerkers meer balans tussen werk en privé. Anouk was daarnaast nauw betrokken bij het sollicitatieproces, wat bijdroeg aan de succesvolle integratie van het team.
Voor de toekomst ziet Anouk mogelijkheden om het team verder te versterken en een stabiele, langdurige basis te creëren. Een concreet voorbeeld hiervan is het organiseren van een introductiesessie, waarin medewerkers van Atalian en WPP samenkomen. Tijdens deze sessie wordt toegelicht wat WPP precies doet, waarom hun rol zo belangrijk is, en wordt er ruimte geboden om ideeën en verbeterpunten aan te dragen. Deze sessies ontstaat er meer helderheid in verwachtingen en processen, en wordt actief gewerkt aan een grotere betrokkenheid. Zo voelen medewerkers zich meer gewaardeerd en verbonden met de missie van WPP. Dit draagt bij aan een toekomst waarin de samenwerking tussen WPP en Atalian niet alleen soepel verloopt, maar ook een inspirerend onderdeel wordt van de werkervaring.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte van de laatste nieuwtjes.